e-twinning  πρόγραμμα με τίτλο:  Joined project  “Dancing in English or Dancing beyond the borders” “Χορεύοντας στα Αγγλικά ή Χορεύοντας πέρα από τα σύνορα”

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δ1 και η καλεσμένη μας χορεύτρια, μαθήτρια του Ε2, του 6ου Δημοτικού Σχολείου Πολίχνης συμμετέχουν φέτος σε ένα έργο eTwinning που είναι διαθεματικό και συνδυάζει το μάθημα της Φυσικής Αγωγής με το μάθημα των Αγγλικών. Ιδρύτριες του έργου είναι η δασκάλα Φυσικής Αγωγής Βάλια Σαζακλίδου στο 6ο Δημοτικό Σχολείο Πολίχνης και η δασκάλα Αγγλικών Cristina Diaz από το Ciep Lazarillo de Tormes, Spain. Συμμετέχουν η Μαρία Ιωζίδου, δασκάλα Αγγλικών στο 6ο Δημοτικό Σχολείο Πολίχνης, η Μαρία Πανουσιάδου, υπεύθυνη ολοήμερου και η Βασιλική Κοκκινίδου, δασκάλα Φυσικής Αγωγής στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Ωραιοκάστρου.

Στη διάρκεια αυτού του προγράμματος οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δ1 μαθαίνουν να χορεύουν Mambo και Rock’ n’ roll (απλά βήματα) χρησιμοποιώντας κυρίως την Αγγλική γλώσσα κατά τη διάρκεια των μαθημάτων. Μέσα από παιχνίδια οι μαθητές και οι μαθήτριες “εξερευνούν” το ρυθμό και την κίνηση στο Mambo και Rock’ n’ roll, και μέσα από δραστηριότητες και τραγούδια εξοικειώνονται με συγκεκριμένο λεξιλόγιο στα Αγγλικά. Ένα εμπνευσμένο πρόγραμμα που συνδυάζει Φυσική Αγωγή και Αγγλικά.

Λόγω της φύσης του προγράμματος οι παρουσιάσεις είναι στα Αγγλικά.

Παρουσιάσεις και εργασίες όλων των συνεργατών του προγράμματος μπορείτε να δείτε στο:
Twinspace: http://twinspace.etwinning.net/6949/home/ και Website: http://dancingbeyondtheborders.weebly.com/ που δημιουργήθηκε από τη συνεργάτιδά μας Μαρία Πανουσιάδου, υπεύθυνη για την τεχνική υποστήριξη του έργου. Επίσης την ευχαριστούμε για την επεξεργασία των βίντεο “Mambo journey”, “Joined project song” και “videoconference” kizoa.
label

Οι μαθητές και μαθήτριες του Δ1 του σχολείου μας, στα πλαίσια του προγράμματος του eTwinning έργου “Dancing in English or Dancing beyond the borders” ολοκλήρωσαν την εβδομάδα “Mambo” με την καθοδήγηση της δασκάλας Φυσικής Αγωγής και της δασκάλας των Αγγλικών.

“Το ταξίδι μας στο Mambo”, “Mambo journey” είναι ένα βιντεάκι με αποσπάσματα δραστηριοτήτων από όλη την εβδομάδα. Το Mambo είναι το αντικείμενό μας αλλά η εξερεύνηση στη μάθηση είναι το ταξίδι μας… Βιντεοσκοπήθηκε από την ομάδα “Φωτογράφοι”. Εξερευνήσαμε πρώτα το ρυθμό με διαφορετικούς τρόπους. Στη συνέχεια προσέξαμε πως η καλεσμένη μας αθλήτρια-χορεύτρια και η δασκάλα των Αγγλικών φόρεσαν τα παπούτσια του χορού! Κάναμε μαζί με την αθλήτρια- χορεύτρια το πρώτο μας ζέσταμα στο χορό και τα πρώτα μας βήματα στο Mambo. “Παιδιά που διδάσκουν σε παιδιά!” Τι ωραίος τρόπος να ξεκινάς! Αργότερα, θέλαμε να παίξουμε. Οπότε η δασκάλα της Φυσικής Αγωγής δημιούργησε για εμάς ένα στρωματάκι παιχνιδιού το playmat. Υπάρχουν τόσοι πολλοί τρόποι για να εξερευνήσουμε την κίνηση στο μοτίβο του playmat μας. Δοκιμάστε το! Το μοτίβο μας είναι “κύκλος-τρίγωνο-τρίγωνο-κορδέλα” . ( Περισσότερα για το Playmat μπορείτε να δείτε στο “playmat motive” σε παρουσίαση padlet.) Στη συνέχεια σπάσαμε τον πάγο και χορέψαμε σε ζευγάρια!

Ευχαριστούμε για το ταξίδι! Η κίνηση είναι μια περιπέτεια που αξίζει να τη χαρούμε!

Ακολουθεί το βίντεο “Mambo journey” και το padlet “playmat motive”.

“Mambo journey”
https://youtu.be/xmLkvh4WbUs

“Playmat motive. Fun pattern for young children”
Μαθαίνουμε πώς να φτιάχνουμε το playmat. Κόβουμε και χρωματίζουμε δυο τρίγωνα δυο κύκλους και μια λωρίδα και τα κολλάμε με χαρτοταινία στο στρωματάκι. Η ερώτηση κλειδί είναι σαν τι μοιάζει; Η Α΄και Β΄τάξη απάντησαν : μοιάζει με πλανήτες, με τη γη, με τον ήλιο, με μπαλόνια, με παγωτό χωνάκι ή πυραμίδες. Η λίστα είναι ατελείωτη. Πως μπορούμε να παίξουμε; Όλοι είχαν υπέροχες ιδέες και μας τις έδειξαν. Μπορούμε να κάνουμε κουτσό προς τα μπρος, προς τα πίσω ή πλάγια. Μπορούμε να πηδάμε επάνω στα σχήματα σαν βατραχάκια. Μπορούμε να μπερδεύουμε χέρια με πόδια σαν το παιχνίδι twister ή να γλιστράμε ανάμεσα στα σχήματα χωρίς να τα πατάμε. Ακόμα κάνουμε τροχούς και γέφυρες πάνω σε κάθε σχήμα. Στη συνέχεια ακολουθούμε το μοτίβο μας “κύκλος-τρίγωνο-τρίγωνο-κορδέλα” πατώντας πάνω στα αντίστοιχα σχήματα. Μετά μπορούμε να παίξουμε με δυο παίχτες όπου ο ένας κινείται και ο άλλος είναι ο καθρέφτης και κινείται ακριβώς αντίθετα (όπως συμβαίνει στον καθρέφτη). Αργότερα οι δυο παίκτες χρησιμοποιούν ένα μεταβατικό αντικείμενο όπως χρωματιστά μαντήλια, σκυτάλες, σχοινάκια ή κορδελίτσες και κινούνται συγχρόνως. Στη συνέχεια πιανόμαστε από τα χέρια και κινούμαστε με το κτύπημα του ταμπουρίνου σε ρυθμό 4/4. Τέλος κατεβαίνουμε από το playmat και βάζουμε μουσική, χορεύουμε Mambo. Όταν η μουσική σταματάει βρίσκουμε καινούργιο ζευγάρι. Η ντάμα ξεκινάει με το δεξί πόδι. Το διασκεδάσαμε! Παίξτε κι εσείς μαζί μας και στείλτε μας τις ιδέες σας.

 

Η “ομάδα Mambo “,“Mambo team”
Τις τελευταίες μέρες του έργου μας είχαμε τη χαρά να είμαστε μέλη της ομάδας Mambo. Το κάθε μας μέλος πρόσθεσε το λιθαράκι του και όλοι μας χαρήκαμε την ομαδική δουλειά. Τα καταφέραμε! Βιντεοσκοπήθηκε από την Κωνσταντίνα από την ομάδα ” φωτογράφοι”. Η ομαδική μας αγκαλιά ήταν το καλύτερο μέρος και η Κωνσταντίνα ήταν μαζί μας!
https://youtu.be/ThFEYQbZ1gg

Παρουσίαση prezi “Mambo steps”
• Στο Mambo ο ρυθμός είναι 4/4
• Ο βασικός συνδυασμός Mambo μετριέται ως ”γρήγορο-γρήγορο-αργό”
• Το πόδι κινείται στο δεύτερο μπιτ-χτύπο της μουσικής
Εδώ παρουσιάζεται το κάθε βήμα στον αντίστοιχο χτύπο της μουσικής:
Η ντάμα ξεκινάει με το δεξί πόδι και ο καβαλιέρος το αντίθετο.

Ντάμα
1ο μπιτ-χτύπο/ Αρχική θέση
2ο μπιτ-χτύπο “Γρήγορο”/ Το δεξί πόδι κινείται προς τα πίσω και το βάρος μετακινείται στο δεξί πόδι
3ο μπιτ-χτύπο “Γρήγορο”/ Το βάρος μετακινείται στο αριστερό πόδι
4ο μπιτ-χτύπο “Αργό”/ Επιστρέφουμε στο δεξί πόδι
Συνεχίζω με το αριστερό πόδι
1ο μπιτ-χτύπο/ Αρχική θέση
2ο μπιτ-χτύπο “Γρήγορο”/ Το αριστερό πόδι κινείται προς τα μπρος και το βάρος μετακινείται στο αριστερό πόδι
3ο μπιτ-χτύπο “Γρήγορο”/ Το βάρος μετακινείται στο δεξί πόδι
4ο μπιτ-χτύπο “Αργό”/ Επιστρέφουμε στο αριστερό πόδι
https://prezi.com/e9rf2phsy-io/mambo-steps/

Στα πλαίσια του eTwinning έργου “Dancing in English or Dancing beyond the borders” πραγματοποιήθηκε τηλεδιάσκεψη γνωριμίας των μαθητών και μαθητριών του Δ1 με τους συνεργάτες μας από τo Ceip Lazarillo de Tormes, Salamanca-Ισπανία, στις 26/3/2015 . Στην τηλεδιάσκεψη συμμετείχαν επίσης η καλεσμένη μας αθλήτρια-χορεύτρια μαθήτρια του Ε2, η γυμνάστρια του προγράμματος και η δασκάλα Aγγλικών του σχολείου, η οποία προετοίμασε τους μαθητές για την παρουσίασή τους στα Αγγλικά. Οι μαθητές και οι μαθήτριες ήταν ενθουσιασμένοι! Ήταν μια υπέροχη εμπειρία για όλους μας! (Μπορείτε να δείτε την αξιολόγηση αυτού, στο website του έργου μας http://dancingbeyondtheborders.weebly.com/ στο project evaluation).

Ακολουθεί απόσπασμα από την τηλεδιάσκεψη καθώς και μέρος της προσωπικής παρουσίασης των μαθητών και μαθητριών.

Video conference
http://www.kizoa.com/Video-Maker/d19337897k1228477o1l1/video-conference-polichni-salamanca

About us D1 class

Η ομάδα “Φωτογράφοι” του Δ1 παρουσίασαν στους συνεργάτες του έργου το σχολείο μας, μέσα από τα δικά τους μάτια με τη φωτογραφική μηχανή του σχολείου μας.

“Our school. Presented through pictures”

Οι μαθητές και μαθήτριες του Δ1 του σχολείου μας, στα πλαίσια του προγράμματος του έργου eTwinning “Dancing in English or Dancing beyond the borders” έγιναν μικροί στιχουργοί. Έγραψαν στα Αγγλικά τους στίχους του τραγουδιού “Joined project” πάνω στη μελωδία του “Vida loca”, με την καθοδήγηση της δασκάλας των Αγγλικών. Το τραγούδι παρουσιάστηκε στην τηλεδιάσκεψη με τους συνεργάτες μας από το σχολείο Ceip Lazarillo de Tormes, Salamanca-Ισπανία. Ας τραγουδήσουμε μαζί!

“Joined project song”
https://youtu.be/tw7Nx53EggE

Η μάθηση γίνεται διασκέδαση για εμάς! Παίζουμε το παιχνίδι “Τρέχω και μαντεύω”, Game “Run and guess” που δημιούργησε για εμάς η γυμνάστριά μας και συνδυάζει δρομικές ασκήσεις και Αγγλικό λεξιλόγιο. Καλεσμένοι μας το τμήμα Γ2.
Μέρος πρώτο: Δρομικό παιχνίδι. Τρέχω και μαζεύω τον θησαυρό.
Σχηματίζουμε δυο ομάδες. Η κάθε ομάδα ξεκινάει πίσω από ένα κώνο και στα 20 μέτρα μπροστά από κάθε ομάδα υπάρχει ένα στεφανάκι γεμάτο κάρτες με Αγγλικές λέξεις (είναι από το Αγγλικό λεξιλόγιο που χρησιμοποιούμε στο έργο μας). Στη μέση της διαδρομής υπάρχει ένα άδειο στεφανάκι όπου θα βάλουμε το θησαυρό μας (κάρτες) . Ο κάθε παίκτης τρέχει, παίρνει μια κάρτα και την μεταφέρει στο σημείο συγκέντρωσης θησαυρού στη μέση της διαδρομής. Επιστρέφει στην ομάδα του και “ενεργοποιεί” τον επόμενο συμπαίκτη του αγγίζοντάς το χέρι του. Η πιο γρήγορη ομάδα παίρνει 5 πόντους. Εναλλακτικά μπορούμε να θέσουμε ένα χρονικό όριο όπου οι ομάδες προσπαθούν να συλλέξουν όσο το δυνατόν περισσότερες κάρτες.
Δεύτερο μέρος: Μάντεψε το νόημα της λέξης.
Η κάθε ομάδα σχηματίζει ένα κύκλο και ένας παίκτης κρατάει όλες τις κάρτες που μάζεψε η ομάδα του. Διαβάζει δυνατά την λέξη της κάρτας στα Αγγλικά, ενώ η άλλη ομάδα μαντεύει το νόημα στα Ελληνικά (ή το αντίστροφο) και παίρνει ένα πόντο για κάθε σωστή απάντηση. Όταν τελειώσουν όλες οι κάρτες το παιχνίδι ξεκινάει από την αρχή, από το πρώτο μέρος, προσθέτοντας νέες κάρτες λεξιλογίου. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να έχουμε λίγα λεπτά άσκηση και λίγα λεπτά διάλειμμα.
Για μικρά ποδαράκια, Α και Β δημοτικού, ή για μαθητές με δυσκολίες μάθησης διαφοροποιούμε το πρώτο μέρος. Απλά τρέχουμε παίρνουμε μια κάρτα και επιστρέφουμε κρατώντας την στο χέρι.

Game “Run and guess”
https://prezi.com/vcpyb51pwuxf/game-run-and-guess/#

Οι μαθητές και μαθήτριες του Δ1 του σχολείου μας, στα πλαίσια του προγράμματος του eTwinning έργου “Dancing in English or Dancing beyond the borders” ολοκλήρωσαν την εβδομάδα Rock ΄Ν΄ Roll με την καθοδήγηση της δασκάλας Φυσικής Αγωγής. Οι μαθητές και μαθήτριες εξερεύνησαν τον κτύπο της μουσικής χρησιμοποιώντας μπαλόνια. Επίσης ανέπτυξαν νέα μοτίβα κίνησης στο στρωματάκι playmat που δημιουργήσαμε, αλλά και χρησιμοποιώντας απλά υλικά όπως κώνους και στεφανάκια . Το μοτίβο μας είναι: ”πυραμίδα-κορδέλα-πυραμίδα-κορδέλα-κύκλος-και πάμε”. Επίσης έκαναν το ζέσταμά τους ακολουθώντας τη αθλήτρια-χορεύτριά μας, εξασκήθηκαν σε απλά βήματα χόρεψαν σε ζευγάρια και το διασκέδασαν! Ο χορός είναι το αντικείμενό μας, αλλά η εξερεύνηση και η μάθηση, η περιπέτειά μας. Ακολουθεί απόσπασμα των δραστηριοτήτων μας καθώς και των βημάτων Rock ΄Ν΄ Roll σε παρουσίαση slideshare “Rock’ n’ roll simple steps for children” και το βιντεάκι μας “Rock’ n’ roll story”.

“Rock’ n’ roll simple steps for children”

“Rock’ n’ roll story”
https://youtu.be/9nfxttEaLhc

Τις τελευταίες ημέρες του έργου μας τα τμήματα Β2 και Γ3 διασκέδασαν μαζί μας με ψαλίδια και κόλλα! Ιδού το αποτέλεσμα! Ευχαριστούμε το δάσκαλο των εικαστικών Δάκη Αναγνώστου για τη βοήθειά του.

collage1

collage2

collage3

Σχηματίζουμε έναν κύκλο καθισμένοι οκλαδόν με ίσια σπονδυλική στήλη, εισπνέουμε, εκπνέουμε και μοιραζόμαστε σκέψεις και συναισθήματα πάνω στο έργο μας. Πού μας οδηγούν όλα αυτά; Οι δραστηριότητές μας, μας βοηθούν να είμαστε κοινωνικοί, να μαθαίνουμε μέσα από διαφορετικές προσεγγίσεις, να δοκιμάζουμε καινούργια πράγματα, να εξερευνούμε τις δυνατότητες της κίνησής μας, να παραμένουμε δραστήριοι, μας εμπνέει, μας δίνει χαρά και ενέργεια να δουλεύουμε ακόμα και στα διαλείμματα και καταλήγουμε στο ότι «Πέτρα που κυλά δε χορταριάζει!».

“Sharing thoughts on our joined project”

Ενημέρωση:

Το 2015 το σχολείο μας απέσπασε το βραβείο e-twinning “European Quality Label” «Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας» για το έργο e-twinning “Dancing in English or Dancing beyond the Borders” «Χορεύοντας στα Αγγλικά ή Χορεύοντας πέρα από τα σύνορα».

Στο έργο αυτό συμμετείχαν οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δ1, η καλεσμένη μας χορεύτρια, μαθήτρια του Ε2, η δασκάλα Φυσικής Αγωγής Βάλια Σαζακλίδου και η δασκάλα Αγγλικών Μαρία Ιωζίδου.

Συγχαρητήρια σε όλους!

etw_qualitylabel_71083_en etw_qualitylabel_71025_el etw_pupilcertificate_71025_el

About 6ο Δ. Σχ. Πολίχνης

avatar

1 Comment

  1. avatar
    παιχνιδια φελτ

    http://bliggityblong.com/ Το φθινόπωρο, ο ελεύθερος χρόνος των τέκνων είναι άπλετος με αποτέλεσμα να βαριούνται γρήγορα τα
    πάνινα παιχνίδια τους και να βρίσκουν νέους τρόπους ξεγνοιασιάς και
    διασκέδασης. Εκμεταλλευτείτε τον ελεύθερο χρόνο των τέκνων και τη διάθεσή τους για παιχνίδια
    και παιχνίδι, προτείνοντας τους να
    παίξετε μαζί τους με πρωτότυπα
    υφασμάτινα παιχνίδια.

    my web-site – παιχνίδια φελτ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

CAPTCHA *